Freelove

Freelove

Moderálatlanul

2019. július 12. - dr.ahalan

 

A mai szennyfolyamért egy kis idézet. Természetesen jó sokáig bűzölgött fenn a párbeszéd. Ennyire volt korrekt a moderáció, és ennyire volt intelligens a saját jogú baráti köre:

 

Dzsasztino: Rohadt mocskos szemét tetű agygénhibás nyomorék E...r . Soha nem lesz innen kitakarítva a túros faszát szopogató rühes bandájával együtt?Nem lehet itt két szót leírni ,úgy,hogy ne moc ... 

Dzsasztino: mocskolják,gyalázzák a kopasz gömböt blogján az embert? (4-8 09:03) Válasz erre
Dzsasztino: gömböc (4-8 09:04) Válasz erre
Dzsasztino: Azért ez már nonszensz,hogy itt ír valamit az ember és ott okádnak rá.Ilyen mocskos embereket a föld nem hordott még a hátán mind ezek. (4-8 09:08) Válasz erre
ilPadre: EZ lett az életcéljuk!!! (4-8 09:08) Válasz erre
ilPadre: Na mi történt??? (4-8 09:05) Válasz erre
Dzsasztino: "a 3 buzi ( zsíros mosolyú gumicsimis dr. tolnai, az agymosott erőművész, tóni csaja, és a fogatlan börtöntöltelék ) tegnap erre élvezett. körbeszopták egymást." (4-8 09:09) Válasz erre
Dzsasztino: A büdös kurva annyát azt. (4-8 09:10) Válasz erre
ilPadre: Én már nem dühöngök, csak jókat derülök, a ma reggeli sivalkodás sem volt semmi itt a falon meg az egyik naplómban!!! (4-8 09:12) Válasz erre
ilPadre: Ja igen ebben Te is benne voltál!!! (4-8 09:14) Válasz erre
Dzsasztino: szutykok (4-8 09:14) Válasz erre
Dzsasztino: Buzi a szájba szexuált legközelebbi nő rokona az.. (4-8 09:16) Válasz erre
ilPadre: Ha az összes negatív jelzőt felsorolod, az sem elég hogy visszaadja énjüket!!! (4-8 09:16) Válasz erre

Szép kis társaság, kedves, szimpatikus emberek. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://freelove.blog.hu/api/trackback/id/tr3314942410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2019.07.13. 10:40:14

Mai moderálatlan, 4 admin, és három tag mellett:

PadreEmeritus
2019-07-13 10:36
El tudom képzelni, hogy a luFIKAnéni mit szenvedett okosteló hiányában, hogy nem tudott szűk egy hétig felmenni a netre, mert
betegesen függő, ezzel mindenki tisztában van!!! Miért is nincs neki??? Vagy nem telik rá, vagy olyan hülye, mint a tök és képtelen lenne megtanulni kezelni, vagy mind a kettő!!!:):):):):):):) A mérnökasszony!!!!! Bruhahahahahahahahahahahahahahaha

Ha jól emlékszem én két frees bulin voltam és semmi kivetni valót nem találtam, jól éreztem magam, kellemes volt, az elsőn
még kicsit félszeg voltam, de ki nem az, mikor először belép egy társaságba, akiket akkor lát az életében először. Emlékszem a zolcsi is ott volt, de ő be se mert menni a parkolóból a kocsijában ülve onnan leste, hogy kik mentek el!!!!
Én még integettem is neki, de nem segített!!!:-))))))))))

Hogy lehúztak volna??? Mivel és hogyan??? Nonszensz!!! IDIÓTA luFIKAnéni, aki már elérte, hogy úgy nézzen ki, mint egy ellő tehén!!!! Most felidéződött bennem egy kék ruhás nő képe, ki kell mennem hányni!!!!

Szép volt Easynet Kft! Piacvezetés! :))))

dr.ahalan 2019.07.18. 01:38:36

@dr.ahalan:
Blablabla
2019-07-17 18:46
Most màr én is lelufizlak, mert azt érdemled!
Művelődj Luffancs, mielőtt bárkire is kígyót békát kiabàlsz te nem normális!
Nézz dokumentumfilmeket vagy mit tudom én….amiket eddig olvastál nem vàlt hasznodra!
Én legutóbb ezt néztem:
youtu.be/Sc8XPXE_pXc
Neked kicsit nehéz lesz feldolgozni, de talán majdcsak leszoksz a nácizásról, meg a kommunistázásról!
Szégyelheted azt a nagy kerek palacsintafejedet!
süti beállítások módosítása