Freelove

Freelove

Becsület?

2019. június 25. - dr.ahalan

 

Kivételesen nem a tulajdonosról, hanem róla olvashattuk! Egy kis érdekesség, hogy ne merüljön feledésbe. :)

Sámánkerék2018.11.21. 05:41:17

@dr.ahalan: ez a vénasszony úgy hülye,ahogy van:D
Még mindig nem jött rá,hogy SEMMI köze a dolgaimhoz.
Majd ha meg lesz húzkodva,akkor meg visít es kikéri magának.
Ilyenkor hol van az a pipogya ,köntösös ati bácsi?
De mindenkit megnyugtatok: nálam rend,fegyelem van:D
Tudod mami,nekem papírom is van róla,hogy milyen szépen élünk! 
Ostoba vén hülye azt se veszed észre,hogy megint odaszartál a trágyadombodra!
Ati bácsival foglalkozz,eléggé le van pusztulva szegény! 
A paródat meg vedd le néha! Jönnek megint a hülye gondolataid,szerintem bepállott az agyad! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://freelove.blog.hu/api/trackback/id/tr7814912142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SurpriseBarbie 2019.06.26. 05:26:00

Azóta micsoda pálfordulás lett, na de ők megbeszélték ezt :)))))))))))
Kutyából nem lesz szalonna.

Kálmán Barna Mikorka 2019.06.26. 05:51:08

évek óta erről beszélek.......
a legaljasabb troll.

Voltam 2019.06.26. 07:35:21

:)

"Ó, ez embertelen gáz!
És szeretőt, inget, hitet cseréltünk
A törvénytelen éjszakák után.
Ó, ez embertelen gáz!" (LGT: Embertelen dal)

Persze van, aki nem érzi, mennyire gáz ennyiszer "hitet" cserélni, még akkor is, ha az ínségvaginaság miatti sűrű szeretőcserét karitatív tevékenységnek tekintjük, azaz, úgy vesszük, csak azért tette szét Jánosnak, meg az egész városnak a lábát, mert nem csak a vaginája, hanem a lelke is nagy.

:)

dr.ahalan 2019.06.26. 08:13:45

@SurpriseBarbie: Igazad van! Kutyából... :)))

dr.ahalan 2019.06.26. 08:21:14

@Voltam: Persze hogy gáz... De leginkább azért lesz itt helye a sámánkerék idézetek hosszú sorának, mert roppant módon szeretném, hogy egy esetleges per esetén ez az aljas troll ne maradjon ki a szórásból. Duplán szemét és köpönyegforgató. Jár neki az idézés, ha csak tanúként is. Ne bujkálhasson a virtualitásban arctalanul tovább. :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.06.26. 09:11:28

megébredt a vénhülye!!!!!!!

"Szildi
2019-06-26 09:01

a nagyon okoskáknak, akik járatosok a témában, bár csak troll szinten, a jogi lépés megtörtént.
“A freelove.hu szóösszetétel a Magyar Szabadalmi Hivatal nyilvántartásában az Üzemeltető javára lajstromozott védjegy, valamint az ISZT által bejegyzett domain név. Üzemeltető az esetleges jogsértés esetén kész annak elhárítása és kárának megtérítése érdekében minden szükséges jogi lépést megtenni.”"

Voltam 2019.06.26. 09:18:21

@dr.ahalan:

Jajjj! Milyen perről beszélsz? Csak nem gondolod komolyan, hogy lesz bármiféle per is, hacsak te nem indítasz egyet a vénasszony ellen. :D

Mint fentebb látszik, annyira ostoba, hogy nem veszi észre, ennek a blognak nem ugyanaz a neve, mint az általa emlegetett oldalnak, merthogy itt hiányzik a ".hu", így pedig már szó sem lehet jogsértésről, hiszen a védjegyezés a ".hu" végződésűre vonatkozik. Ha egyáltalán élő még a védjegyoltalom, mert azt nem örök időkre adják, hanem meghatározott időre, aminek lejárta után meg kell hosszabbítani, nem kevés pénzt kicsengetve, egyébként elvész.

Ugye, milyen izgi? :D :D

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.06.26. 09:39:15

@Voltam: a sittes "áthallgatott" jogra svédbe (sic!) ( mert ami svéd az csak jó lehet!!) és kúrvára nem szól a vén bőregérnek, ne beszéljen már baromságokat!!
vagy megint csak hazudott, mint az 57 évével???:):):):):)
meg, hogy van neki nője....................a misi:):):):):):)

dr.ahalan 2019.06.26. 09:46:44

@Voltam: Én biztosan nem indítok, nekem az is elég, ha igazat írok. :)))
Vagy ő indít, és akkor kezdődhet a játék, millió ötletem van... Vagy szenvedje el azt, ami történik. :)))
Remek szórakozás mindenképp. :)))

Voltam 2019.06.26. 09:50:27

@Kálmán Barna Mikorka:

A Misit azért szereti, mert az háton is tud púzni. :D :D
A bőregérnek meg még akkor sem merne szólni, ha értené, hol is a hiba a vénasszony felvetésében, mert fél, hogy a banya kivágja az oldalról.

:)

Voltam 2019.06.26. 09:54:40

@dr.ahalan:

Ő indítana, csak neki nem megy, mert nincs rá jogalapja, mint ez már kiderült akkor, amikor a bíróság visszadobta a "sztárügyvédje" által beadott keresetet.
Pedig már készültem rá, hogy egy cellába zárnak VezekElekkel, mint közösen kiterjesztetteket, és akkor a priccsen olyan sezlontenisz partikat nyomunk, hogy még a zöldre festett vasrács is belepirul. :D :D

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.06.26. 09:59:17

@Voltam: semmire nyered az adogatásaidat? vagy lesz kikényszerített hiba is???
mert te ÁSZ vagy!!!:):):):):):):):)

Voltam 2019.06.26. 10:02:54

@Kálmán Barna Mikorka:

Az mindig a fogadó oldaltól függ, de rajtam nem múlik a kényszerítés sem. Persze, csak akkor ha lady Vezek beleegyezik. :D :D :D

:)

Voltam 2019.06.26. 10:03:58

@Kálmán Barna Mikorka:

Ja, és mióta öreg vagyok, azóta mindig ászt "ütök", nincs második szerva. :D :D

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.06.26. 10:05:25

@Voltam: bevallom, én is halálpontosan adogatok, elsőre!!!!
nincs szükség korrigálásra:):):):):):):):):):)

dr.ahalan 2019.06.26. 10:36:21

@Voltam: Komolytalanok vagytok! Én itten igyekszem jogalapot prezentálni a naccságának, majd megfeszülök, ti meg mindent elleptek a nemi vágyaitokkal! Piha, és rontom-bontom! :)))))

Voltam 2019.06.26. 10:40:58

@dr.ahalan:

Igaza van Kálmánnak, hogy nem figyelsz. Az "n" helyett már megint "h"-t írtál. Hát mi köze ennek így a mi nemi vágyainkhoz? :D :D

:)

dr.ahalan 2019.06.26. 11:00:07

@Voltam: Jajjj! Mostan vagyok készen tőled! Ebben a melegben! Ahhhh! Pin.... Izé! Piha! :))))

Voltam 2019.06.26. 11:07:13

@dr.ahalan:

Igen, a "pin..", az az izé itt faluhelyen, ahol úgy szokják mondani, hogy "Na, a Marisnak is jól megfogták az izéjét a múltkor a szénakazalban." :D :D :D

Nem jössz te ki ebből jól sehogy. :D :D

:)

dr.ahalan 2019.06.26. 11:18:31

@Voltam: Nem is akarok. Bolond kedvem van teljesen! :D :P
süti beállítások módosítása