Freelove

Freelove

Új fejlemények!

2019. július 03. - dr.ahalan

 

Egy kis friss, a piacvezető cég ( három tag!) írott hírek rovatából! Köszönjük meg az információkat Sásdi Zsoltnak, és a kedves édesanyjának! Miszerint: 

PadreEmeritus
2019-06-29 05:50

Morgens!:):):)
“A hagymakocka nálunk alap. Nem, nem és nem vagyok hajlandó hagymát pucolni, géppel se aprítom, nem! :((( ”
És mi van a fokhagymával??? Ezen JÓT röhögtem, micsoda egy némber!!!:):):):):)

“Két hét családi beutaló ingyen, vagy pár forintért a Balatonhoz. Természetes volt. :)))”
Az én értelmezésem szerint a család, az mama, papa és a gyerek (ek) ugye!!!:):):):):)
Igen természetes volt a kádereknek, seggnyalóknak, spicliknek!!! Benne voltam a témában ujjnyi vastagon!!!
Egyszer kapott a fater beutalót a Belügyminisztérium üdülőjébe és kaptunk ágyi poloskával fertőzött szobát!!!
Ki sem pakoltunk és úgy húztunk haza, hogy Zalán futása sántikálás volt hozzánk képest!!!!
Másodszor én kaptam beutalót, mikor megnősültem, oda mentünk nászútra, de akkor meg egy nyirkos, penészes szoba
fogadott minket, ott sem maradtunk, kibéreltünk egy szobát a Zimmer Ferinél!!!
De minden sokkal jobb volt a régi rendszerben!!!:):):):):):):) Rohadt komcsik!!!!

 

PadreEmeritus
2019-06-30 08:09

Na ide figyuzzá szkatofil-pedofil-ratyi!!! A pörköltöt: HELYES!!!!:):):):):)

 

Hát ehhez lehet hozzászólni, amíg nyaralok. A mártanatalokhoz. Pápuszi! :)))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://freelove.blog.hu/api/trackback/id/tr214923482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vezek Elek 2019.07.05. 12:10:44

@dr.Léda: @Tiszai Attila: Jajj de jó! Vége a nyaralásnak? A képeket a bétára várjuk! :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.05. 13:12:19

azon pekulálok, hogy egy olyan sittes, bozgor buzizik, aki 6 évig volt összezárva idegen férfiakkal, válogatás nélkül lovagolta őket, fogadta be a magjukat.
nem furcsa????
amásik, a vazsmegyei minősít ismeretlenül másokat, egy kép alapján, mert a falujából ki nem mozdult még, aki ugyan tényleg szép, de azért egy tescós zacskó elférne a fején!!!

az öreg amanda meg úgy kommentel, hogy nem kommentel, de tátva a szája, csorog a nyála!!
de, 73 éves.......kiégett.......elhagyatott árok az már.........

vezető társkereső portál, vezető hírei, vezető tagjai:):):):):):):):):):):):):):)

Anyu üzeni, hogy holnap farhát lesz nokedlival,
mer meggyütt a családi!

:):):):):):):):)

Vezek Elek 2019.07.05. 13:22:21

"Blablabla
2019-07-05 11:28
Majd akkor én kommentálom, de csak azért, mert rühellem, ha valaki nem tud önkritikát gyakorolni.
Az a kék rongyfüggönydarab semmivel sem szebb, mint egy hosszú, virágos szoknya, vagy egy vendégpapucs! Sőt!
És míg egy virág8s szoknyának megkérik az árát, az ilyen fecniket a turkálóban szabják ki egymás kezéből az arra érdemesek"

Csupa "értelem" ez a szarházi senki!!! Egy épkézláb mondatot nem tud leírni, de erőlteti. :)))
Ahhoz ért, hogy hogyan kell a tüzet szítani, hogyan kell adni a vq és a sittes alá a lovat. Mondjuk mindig is csak ehhez értett... a szart kavarni. Visszaolvastam....Tegnap, ha nem ugrik az ati-ra, akit simán csak elírtam, nem húzta volna fel a vq-t. Így viszont kikelt magából és ez a netszenny csak tolta alá! Pfejj! Óvjon meg a jó Isten az ilyen szemetektől az életben!!!!

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.05. 13:34:05

@Vezek Elek: pontosan, egy netszemét, egy szarkavaró.
és tényleg ennyi.
nem csoda, hogy mindenki leszarja, csak a hasonszőrű vénasszony pátyolgatja.

egy köpet.

Vezek Elek 2019.07.05. 14:05:00

@Kálmán Barna Mikorka: Az, abból is az a zöld, nyúlós, büdös... blöáááá!!!

SurpriseBarbie 2019.07.05. 18:50:19

Na most megint hogy keveredett elő Aha gugliképe??Szerintem tök jó kép ,jó a kék szinösszeállítás, semmi kivetni való nincs benne.
Zsuzsa , látom már a sittessel is beszél..hát..no comments...amúgy meg fogalmam sincs minek vaúzik bele mindenbe, mikor pont ezért csapódott a mamihoz, mert itt mi őt szekáltuk és ez sértettete az önérzetét..erre most ő fikázni minket odaátról..ehhhh..ma már mondtam valakinek: kutyából nem lesz macska ....

SurpriseBarbie 2019.07.05. 18:51:21

Amúgy meg nem is értem ,Aha otthon miért nem Gucciban flangál :))))!!))

Voltam 2019.07.05. 19:12:10

@SurpriseBarbie:

"Zsuzsa , látom már a sittessel is beszél.."

"Összenő, ami összetartozik" (Willy Brandt)

És úgy látszik, ez a nő az, aki már a sittessel is összenő, azaz, a közvagina lesz az, aki enyhíteni fogja az impotens sittes évtizedes nőhiányát.
De akkor tényleg az a kérdés, hogy ha már a sittesnek is, akkor vajon ki az, akinek nem tenné szét a lábát?

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.05. 19:38:33

"Az a kék rongyfüggönydarab semmivel sem szebb, mint egy hosszú, virágos szoknya, vagy egy vendégpapucs! Sőt!"

és nehogy elsikkadjon, ezzel a mondatával belenyalt mártikám gigant hátsójába is!!!!

@SurpriseBarbie: emlékezz! pontosan ugyanezt tette,mikor benyalta magát a sittes/ sokdiplomás krémeslopó társaságba is.
már akkor szóltam neked, a vazsmegyei a legnagyobb gennyláda!!
és lepereg róla minden.

Tiszai Attila 2019.07.05. 21:06:38

köpetkisasszony újra porondon?
egy igazi undoríró, buta, szutyok az a nő.
az alsó része annyira büdös, hogyha egy hétig áztatná és közben ultradermet iszogatna, akkor se ázna le róla az évek során rákeményedett szmötyi.

Tiszai Attila 2019.07.05. 21:15:40

én megdughattam volna(igaz, ki nem?), de lusta voltam elmenni olyan qrva messzire.
valahol keszthely? környékén (bár nem egészen vagyok biztos a helyben) volt valami panzió, ahová eljárt pasizni, nekem is oda kellett volna mennem.

Tiszai Attila 2019.07.05. 21:20:05

undoríró? :)
hát igen, mert az undorító szó nem egészen fedi a róla festhető képet.

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.06. 05:41:46

" kelljetek (sic!) inkább hajnalban! Jobb, mint éjjel szerencsétlenkedni."

meg hajnalban kell huggyozni is!!:):):):):):)

nehogy már egy ilyen jellemtelen, szarkeverő vidéki suttyóval foglalkozzunk már.
ettől él!!

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.06. 05:49:55

"Örülök nagyon, mikor ennyire megmozgatom a possadt agyatokat..."

possadt:):):):):):):):):):):):):):):):):)

" kellenek a virtuálisban a támogatók" :):):):):):):):):):):):):):)

Nem beszélni/ írni mádzsárt dik má???:):):):):):)

Vezek Elek 2019.07.06. 07:12:43

"Blablabla
2019-07-06 04:31
Hàt én csak azt nézem, ami itt olvasható, de arra következtetek, hogy “betaláltam”.:)"

Háááát ezen felnyeritettem. Vidám napom lesz ma is. :))))))) Hogy egy ilyen szarkeverő ne olvasna bennünket??? No de mindegy is, igaza volt Mikorkának, túl sok szót fecséreltünk már rá! Hagyjuk döglődni a saját szaros kis posványában a saját társaságával.

Ki, hova megy a hétvégén? Én ma még dolgozom egy kicsit, utána nálam lesz egy kis sütögetés, majd holnap elvisszük a legkissebbet egy kis úszkálni. Kiváncsi vagyok, mit szól hozzá, ha mély és óriási vizet lát?!:)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.06. 07:24:13

@Vezek Elek: hogy lehet ilyen kérdezni éhgyomorra, ilyen jeles napon, hogy ki hova megy???
hajnal dolgozni, hogy legyen pénz eltartani engem:):):):):):):):):):):)
én meg a festékboltba, égszínkék és fehér festékért,mert este kopa bronzmeccs, és hajnikámat ki kék festenem ( pénzért, persze!!) argentín nemzeti színekre!!!

aztán holnap, sütögetés a kertben, majd este kopa döntő, barzilokkal, sok sok pénzért!!!

Vezek Elek 2019.07.06. 07:42:04

@Kálmán Barna Mikorka: Akkor én is nagyon iSZKulok :))))))) Igaz, fogalmam nincs, hogy mijaza kopa, de feltételezem, hogy ez is valamiféle foci lesz. :))))) Legyen szerencséd! :))

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.06. 07:53:32

@Vezek Elek: nagyon köszönöm!
kértem egy húszast mára is meg holnapra is hajnikámtól !
majd hétfőn megadom:):):):)
a profitból is részesül, ha lesz.
testvériesen fogom elosztani, egyet nekem, egyet magamnak!!!:):):):):)

Tiszai Attila 2019.07.06. 08:58:13

nah az egymás seggét nyaló két szánalombucka. bruhaha...
tessék már végre elindulni elindulni hátra ahol a lúzerek és a nyomoroncok ülnek!
oda ahol a hozzátok hasonló eltaposható, együgyű satnya férgeknek a helye van.
ott az egymás bűzében fuldokolva álmodhattok egy világot magatoknak.

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.06. 09:08:02

@Tiszai Attila: gigalol, megaikszdé, kettőspontnagydé!

SurpriseBarbie 2019.07.07. 08:51:53

Jó reggelt :)))
Mi tegnap egész nap simitottunk, csiszoltunk :) mára is átcsúszik ,este lesznek a bétán képek.. :))))))

Zsuzsanna nem értem még mindig mi szart szól bele?????? Közölném Tiszai tagtárssal mindig is jó volt a kapcsolatom,bármennyire fájó pont volt ez Zsuzsannának :)))))És ez így is marad :)))))))..és a vásározó cigányozást nem ő hajtogatta :)))))Foglalkozna inkább a sittes szép szavaival, és az új barinője igazmondásával, mert többet hazudik ő, mint én valaha is :))
Róla ennyit ,tovább nem lényeges egyáltalán.Van neki is bőven mit takargatnia ;)

Na további szép napot , majd még benézek két simítás közt . :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.07. 10:58:07

@SurpriseBarbie: én is simítottam, és egyet reszeltem is:):):):):):):):)
remélem rommá nyerted magad a tippmikszen.

a vazsmegyei köpedelemmel ne foglalkozz, nem érdemli meg a leütést sem.

Tiszai Attila 2019.07.07. 11:03:22

@SurpriseBarbie: turhalédi írhat bármit, senki nem veszi komolyan. egy hiteltelen szardarab(pont)

Vezek Elek 2019.07.08. 11:33:03

Első:))))))))
Jó reggelt, szép napot! Asszem valamiféle tavaszi fáradtságban szenvedek, vagy mifene.... Aludnék egész nap. A hétvége pont úgy alakult, ahogy elterveztem, kicsit zsúfolt volt, de hát ki kell használni a jóidőt, meg a szabadidőt. Hétközben meg nem győzöm kipihenni magamat. :)))) Örülök, hogy nincs az a gatyarohasztó meleg, nem birom én már a kánikulát.... se. :))))
Ami nem volt betervezve, az az, hogy elindult a 10 hónapos... megtette a tegnap az első 5 lépését egyedül és abban a szerencsében volt részem, hogy láthattam. Hiába na, ez van, ha nemcsak évente látja valaki az unokáját/unokáit. Csoda ez a kislány,... én mondom!!!! Még ma sem fogom fel szerintem, hogy van és az meg hab a tortán, hogy milyen gyönyörű, okos, fejlett, jókedvű, barátságos, kiegyensúlyozott, rafinált kis fruska. :)))) Imádom! (majd dobálok fel képeket a bétára)

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.08. 12:01:03

@Vezek Elek: bőgtél?????????????????????????,

:):)

Vezek Elek 2019.07.08. 12:18:20

@Kálmán Barna Mikorka: Hát persze! Én már három hete bőgök, mióta a járássegitő kütyüvel elindult. :)))) Amikor meglátom ezt a kis emberpalántát, ahogy rakosgatja a lábait, amik meg-megcsuklanak, de ő csak megy, csak megy, néha leül, feláll és újraindul.... eszméletlen akarat és kitartás van benne. Azt mondta a gyerekorvos, hogy ne erőltessük már annyira a járást. De hiszen senki nem erőlteti, sőt nem tudjuk elvenni a figyelmét róla. Ő menni akar és kész. És ezt nem lehet kiverni a fejéből. Hétvégén lakodalomban voltak Pesten, senki nem akarta elhinni, hogy 10 hónapos... majd dobok fel róla képeket a bétára. :)))))

Vezek Elek 2019.07.08. 14:14:54

@Kálmán Barna Mikorka: Na most még jobban bőgök!!! :))))

SurpriseBarbie 2019.07.08. 19:56:13

Mi a helyzet odaát?Nagy a csend :))))) Biztos nyaralnak :)))))))))

@Vezek Elek: Csoda az a kislány, nagyon jók a képek.Apukâról különösen :))))))))))))))))))))

Vezek Elek 2019.07.08. 20:08:56

@SurpriseBarbie: Nincs mire-kire szemétkedni, ilyenkor hallgatnak. :))))
Hát igen, nem is tudok betelni a kis vacakkal. <3

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.09. 05:16:14

"PadreEmeritus
2019-07-09 03:57

Bruhahahahaha!! “Még ma sem fogom fel szerintem, hogy van és az meg hab a tortán, hogy milyen gyönyörű, okos, fejlett, jókedvű, barátságos, kiegyensúlyozott, rafinált kis fruska. :)))) ”

Ez mind semmi, képzeljétek az én unokáim már 3 hetes korukban ropták a rock&roll-t!! És hogy milyen okosak bizony ám, nem kell nekik elvégezni az általánost, meg középiskolát, egyből felvették őket a Yale egyetemre, mikor elérik az iskolás kort, mennek ki az USA-ba!!!:):):):):):):):):):)"

Vezek Elek 2019.07.09. 08:44:30

@Kálmán Barna Mikorka: Pont leszarom a pofáját ennek a kreténnek. Maradjunk annyiban, hogy fogalma sincs, hogy mi van az unokáival, mert a közelükbe se engedik ezt a nyomoroncot. Irigykedhet ahogy akar, bele is gebedhet!!!!! :))))))))))))))))

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.09. 11:01:55

@Vezek Elek: és hamarosan eljön majd az az idő is, mikor a szülők, anyuka, apuka, elmondják a kislányoknak a nagypapa múltját, hőstetteit ( plafonba lövés, vénasszonyok megfektetése satöbbi) elmesélik a hős balfaszságait ( gazdagon van!) és akkor már a kislányok nem szeretnének vele egy levegőt szívni.
egyedül, elhagyatva, magányosan, a saját piszkában fog meggebedni.

Vezek Elek 2019.07.09. 11:21:27

@Kálmán Barna Mikorka: ... mindenki az érdemei szerint. :)))

Vezek Elek 2019.07.09. 12:23:26

@Kálmán Barna Mikorka: Éééééés megszólalt a gödörből a lyuk:))))))))

"Amanda
2019-07-09 11:48
Pedig, mindig az a bajuk, hogy itt mi foglalkozunk velük, miközben ott hiányzik a tükör..

Be kell jelentkezni a válaszadáshoz"

Vezek Elek 2019.07.09. 12:31:09

@Vezek Elek: Ugye, nem kell idemásolnom a pár nappal ezelőtti okádását a vq-nak, amikor mindenkit név szerint fikázott, emlegetett!!!! :O

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.09. 13:21:12

@Vezek Elek: azért másold be, elfelejtettem:):):):):)

Vezek Elek 2019.07.09. 14:58:38

@Kálmán Barna Mikorka: Áááá, nem szítom a tüzet. Itt van, ezen a lapon, csak feljebb kell görgetni.

Vezek Elek 2019.07.09. 15:08:01

"
Amanda
2019-07-09 14:40
Azok, mint régi frees tagok, végig szemétkedték a régi oldalon a nyilvános felületeket, , kikezdték a tagokat, majd egymást is. A végére , amikor már nem találtak mást , az üzemeltetőket, tulajokat alázták, minősitették, azonosítva mindenkit.
Most persze nagyon fáj nekik, hogy ők is sorra kerültek, hasonló stílusban, amihez szoktak. Pedig ha statisztikát állitanánk fel, szépen kiderülne , hogy hol, hányan és hányszor gusztustalankodtak, azonosított valódi névvel, és ráutaló jelzőkkel, vajon az a bizonyos mérleg mit mutatna.

Be kell jelentkezni a válaszadáshoz"

Ezzel csak az a baj öreganyám, hogy bele tudsz úgy lendülni az okádásba, az ócsárolásba, a személyeskedésbe, hogy elfejted, hogy ki is a célpontod. Olyan emberekbe kötsz bele felpaprikázott állapotodban, aki téged le se szar, nemhogy téged állítana pellengérre. Maradjunk annyiban, hogy eddig azért nem léptem hivatalosan ellened fel, mert csak most süllyedtél odáig, hogy nyilvános felületen azonosítottad a személyemet, fenyegettél meg átvilágítással, vállalkozás megszüntetésével... stb. Tedd ki nyugodtan, ha tőlem ilyet, vagy akár csak hasonlót láttál!!!! Várom!!!!

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.09. 16:14:25

@Vezek Elek: primitív, és részeg.
olvasni, írni, szöveget befogadni, értelmezni nem tud.
ezek után mit vársz tőle???
nézzed meg, hasonszőrű a barátja pártfogoltja.
diplomát hazudnak maguknak, közben olyan setétek,mint az éjszaka.
és vezető társkereső portálnak mondja magát az a torzó.

ott a teljes tagsága:):):):):):):):)
az impotens fogatlan hazátlan seggnyaló, meg a vazsmegyei barnaszájszélű análbúvár:):):):):):):):):):)
tagság: 2
moderátor 4 (!!!) :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Vezek Elek 2019.07.09. 16:40:37

@Kálmán Barna Mikorka: Akkora nullák, hogy szóra sem érdemesek.
Több értelme lenne, ha az időjárásról diskurálnánk, az egy picit befolyásolja a kedvemet, de ezek... háááát legyintős smiley.... a szememben nem is emberek.

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.09. 16:53:23

@Vezek Elek: itt enyhén fátyolfelhős, a hőmérséklet a kedvemre való, nem izzasztós ( kövér vagyok, nem nagyon bírom a hőséget, úgy fúlok, mint bagzás közben!!) a gyerekek is jól vannak:):)

Vezek Elek 2019.07.09. 16:58:52

@Kálmán Barna Mikorka: itt pedig ezer ágról sül a nap... vagy ezer ágra???... mittomén!!! :)))))A lényeg, hogy én nem fúlok, még bagzás közben sem, igaz, nem is vagyok 160 kg. :)))) Na de, hogy komolyra fordítsam a szót, a gyerekektől megkérdezem, hogy fúlnak-e bagzás közben, meg, hogy jól vannak-e? :)))))

SurpriseBarbie 2019.07.09. 16:58:55

Na csak ideértem :))) 3 nap után fellendült a túlsó oldal??Aztaaa :)))

"PadreEmeritus
2019-07-09 10:41
Mikor elhatároztam, a második válásom után, hogy vissza jövök Magyarországra, akkor még szó sem volt eljegyzésről, házasságról, gyerekvállalásról Ezek sok-sok év után történtek meg, miután már itt voltam!! Nyilván, ha az unokáim meglettek volna, nem jövök vissza, hanem maradok ott!!!

Felhívnám a közérdekű figyelmét, hogy megint a SZOPtikuss kezdte a fricskát felém ezzel a mondatával, idézem!!!
“Hiába na, ez van, ha nemcsak évente látja valaki az unokáját/unokáit. ”

LE kéne már gurulnod erről a témáról ugye!!!!"

Ezt a barmot... :))) Végülis miután te itt, ők meg oda születettek..akár vissza is mehettél volna??Vagy nem??Vajon mi a fene köt ide??Ez a nagy kérdés !Miért vagy még mindig itt és miért nem velük..?Azt hiszem ezek csak olyan költői kérdések ..jól tudjuk a választ.. :)))
És miért baj, ha ezt valaki firtatja..te mit csinálsz egyhuzamban??Hol egy anyát , hol gyerekeket, hol udvarlót kérsz számon tőlünk..akkor mi a fenéről beszélsz sitteském???:))))))

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.09. 17:05:53

@Vezek Elek: a gyereketől ne kérdezz ilyeneket, fiatalok, zavarba jönnek:):):):):):):):)
tegnap volt a déháell, hozott a levesestál túloldaláról pinkfloydokat, azóta folyamatosan erektálok!! hajnika hétfő óta szabin van...........már ha érted:):):)
pénteken megy külföldre nyaralni 10 nap havajdizsimókaderűkacagás, ithol hagyott konyhapénz eltippmikszelése..........fogyókúrás:):):):):):)

@SurpriseBarbie: mióta ismerlek, pontosabban beszélőviszonyban vagyok ( mert kiderült pipás , öreg cigányember vagy!!) azóta ez az elő igen frappáns leveled/ beszólásod. jól látod. a sittest kitoloncolták, az unokákra hivatkozás meg egyszerűen gyomorforgató.
azért nincs ott, mert abból a pénzből amit leakasztott a svédektől 6 év kumla után, az csak egy ampulla ásványvízre lenne elég, hómlessz lenne rövid idő alatt.
mondjuk, itt is az:):):):):):):):):)

Voltam 2019.07.09. 19:02:53

:)

Na, azt már tudjuk, hogy bagzás közben Kálmánka fúlik, Vezek nem fúlik, de addig nem nyugszom, míg ki nem derítem, Surprise vajon fúlik-e. Mert ezek a kardinális kérdések, nem a globális felmelegedés. :D :D :D

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.09. 19:17:25

@Voltam: én úgy tudom, szörprájsz valóban nem fúl, de a vége felé már kapkodja a levegőt!!!:):):):):):):):)
( lehet, ha olvassa majd, megerősíti!)

:):)

SurpriseBarbie 2019.07.09. 19:21:55

@Kálmán Barna Mikorka: hát fúlni nem fúlok, de gyorsabban veszem az oxigént..és zihálok rendesen :)))))
És mivel öreg csibukos cigány ember vagyok , ez szerintem nem is olyan rossz ;) :)))))))))

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.09. 19:26:21

@SurpriseBarbie: kivonod a zokszigént a légtérből???:):):)

Voltam 2019.07.09. 19:34:43

@SurpriseBarbie:

Azt értem, hogy "hálok", sejtésem is van, hogy kivel, de mi az, hogy "zi"? :D :D

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.09. 19:44:09

@Voltam: amikor nászúton voltam az első feleségemmel, késő ősszel, elég rossz volt végig az idő, írtam a szüleimnek, hogy egész nap a szobában gubbasztunk, a fater is visszaírta, hogy mi az a "gu"????
ez is valami ilyesmi lehet.
szerintem.
kettőspont, nagy dé
négyszer

Voltam 2019.07.09. 19:48:16

@Kálmán Barna Mikorka:

Túl sok nekem már ez az új figura. Bezzeg az én időmben, az ember csak nyomta, mint süket a hólapátot. :D :D

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.09. 19:51:40

@Voltam: ...de, azt kivilágos virradatig!!!!!:):)

Voltam 2019.07.09. 19:57:55

@Kálmán Barna Mikorka:

Feltéve, hogy napkelte előtt két perccel kezdtem neki. :D :D

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.09. 20:01:03

@Voltam: volt, hogy az éjszaka első felét én is könyörgéssel kezdtem:):):):):):):)

Voltam 2019.07.09. 20:10:08

@Kálmán Barna Mikorka:

Én nem csak könyörögtem, hanem hisztiztem is, ahogy az rendes, kemény férfiemberhez illik. :D :D

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.09. 20:23:01

@Voltam: nem ragozom tovább, de több mint 50 éve kialvatlan vagyok!

Vezek Elek 2019.07.09. 20:27:48

Bocs, de elképzeltem baráttörpöt hisztizni, toporzékolni.... háááát nagyon rehegek!!!!! :DDDDDDDDD

Voltam 2019.07.10. 06:57:31

@Vezek Elek:

Pedig, ha nem kapok nunit, és nem használ sem a sírás, sem a könyörgés, akkor simán hisztizek.
Mert mindent a cél érdekében. Sőt, mindent a jó cél érdekében, és mi lehetne annál jobb cél, minthogy nunihoz jussak? :D :D :D

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.10. 07:54:49

@Voltam: én, ebben a korban, ha nem kapok nunit, akkor elmegyek fürdeni.
ha ezek után sem, akkor rágyújtok.
aztán a falnak fordulok és békésen, hangosan ordítva horkolva elalszom.

Voltam 2019.07.10. 07:55:58

@Kálmán Barna Mikorka:

Már én is csak megszokásból hisztizem, nem az eredmény érdekében. :D :D :D

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.10. 08:00:32

@Voltam: kétségtelen, nagy úr a rutin!!!
hiszti, cigi, zuhany , ecetetrá:):)

Vezek Elek 2019.07.10. 10:53:45

Mindig is mondtam, hogy a pasik sokkal hisztisebbek, mint a nők!!! :)))) Nekem ami nem megy elsőre, keresek más elfoglaltságot, vagy másnál ugyanazt. :)))
Ne tudjátok meg, hogy mit vettem ma!!!! Boxzsákot, kesztyűvel. Sohasem késő elkezdeni ütni-vágni. :)))))
Hogy is van a Márti dala???? Kezdjetek el félni....!!!!! :))))))

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.10. 11:19:57

@Vezek Elek: jó neked!! irigyellek. én max. csak a BaráthTörphöz tudnék átmenni, de ő meg állandóan hisztizik!!!:):):):):):):)

Voltam 2019.07.10. 17:46:23

:)

Most látom csak, mit írt szegény, szerencsétlen, szánalomraméltó nénike.

Hogyaszongyahogy: "Azok, mint régi frees tagok, végig szemétkedték a régi oldalon a nyilvános felületeket, , kikezdték a tagokat, majd egymást is."

Ebből ez: "kikezdték a tagokat, majd egymást is." rész a legérdekesebb. Mert hogy van az, hogy ott "kikezdték egymást is", itt meg szép békességben megvan mindenki egymással?
Valami itt nem kerek.
Szerintem két dolog lehetséges.

1.) A nagyon szánalomraméltó és borzasztóan szenilis nénike, miután beivott, már megint összevissza hablatyol, ahogy szokott, és egyáltalán nem igaz, hogy az itt lévők ott kikezdték egymást.
(A szegény, szerencsétlenről nem feltételezem, hogy szándékosan állít valótlanságokat, azaz, hazudik. Inkább azt, hogy csak egyszerűen már nem működik az agya.)

2.) Ha esetleg mégis igaz lenne, hogy ott "kikezdték egymást" azok, akik itt békességben megférnek, akkor az csak és kizárólag a nénike furkálódásának, áskálódásának, rosszindulatának köszönhető. Hiszen mint látszik, amint kikerültek az ő weblapjáról, és már nem tudja privát üzenetekben, emailekben uszítani egymás ellen az embereket, máris helyre állt a béke és az egyetértés.

Azaz, a nénike vagy nem mond igazat, vagy ha igazat mond, akkor minden bajnak ő volt az okozója.

:)

Vezek Elek 2019.07.10. 18:32:30

@Voltam: Tegnap óta várom, hogy pl. én, vagy akár te is mikor okádtunk úgy, abban a stilusban, fenyegetve a vq-ra, mint ahogy állitja. "Most persze nagyon fáj nekik, hogy ők is sorra kerültek, hasonló stílusban, amihez szoktak...! Keresi, keresi, de nem találja és nem is fogja. Ergo már megint hazudott, mint mindig.
A másik pedig az, hogy akit én ott "kikezdtem", az megérdemelte, mert nem tudott leszállni rólam, valamint az most is kapja az ivet tőlem, ugyanis én nem felejtek, nem bocsátok meg. Aki egyszer elásta magát nálam, az ott is marad a gödörben mindörökre. A bűnöző, bűnöző marad, a hazug, az hazug, a seggszájú pedig seggszájú, mint ahogy a kétszinű sem lesz hiteles a szememben soha!!!

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.10. 19:36:57

ezt mondogatom már több,mint 10 éve!!!
ide vezetett a bratyizása, a kettős mércéje, a hazugságai.

"...minden bajnak ő volt az okozója. ..."

szar ember.........

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.11. 05:41:22

"Amanda
2019-07-10 23:43
Kérdés, mi az, hogy “bratyizás”. Ki kereste a személyes kapcsolatot, talán az üzemeltető? Alig várták, hogy csináljunk pl. bulikat, rendezvényeket, aztán vajon ki bonyolította volna, ki szervezte volna meg, ki fizette volna ki a sok ezzel járó költséget, stb. talán a szomszéd? Vagy azok a tagok, akik folyamatosan átverték a szervezőket, élén a Lufikával? Aki az első volt aki jelentkezett, felajánlotta, hogy eljön , majd igy meg-úgy segít a szervezésben, mert tény, hogy nem voltunk ebben járatosak. Akkor még nem ismertem, csak bedőltünk neki. Egy nappal előtte lemondta, mert a neki nem tetsző Stibor , meg Saesz moderátort nem rúgtuk ki , valami ilyesmi oka volt, ott hagyott a slamasztikában. Sajnos, ilyen és ehhez hasonló helyzetek vezettek a “bratyizáshoz”, pl. a sok-sok moderátorral való személyes megbeszélések, akik utána már Ildikóztak, meg Zsoláztak, hiszen ez kikerülhetettlen volt. Mi egy családi vállalkozásként indultunk, megismertek sokan személyesen is, ami nem baj. Nagyon rendes és tisztességes tagjaink voltak, sokakkal még ma is privát kapcsolatban vagyok. De ha jól tudom, más cégek is összejönnek a beosztottjaikkal, hétvégi szervezéseikben, csapatépítésnek hívják, és senki nem kifogásolja, hogy a főnökök bratyiznak a beosztottakkal, (tudom ez nem ugyanaz, de kicsit hasonló helyzet). Érdekes az E-ke is mennyire akart “bratyizni”, tudni mindent, mert neki éppen “ügye” volt az oldalon valakikkel. Ugye, ő is bepróbálkozott a privát saját bulijára meghívással, de vissza utasítottam, mert rájöttem, hogy “szar emberekkel” nem bratyizok. Meg is bosszulja sorozatosan ezt a sérelmét. De akkor már kapizsgáltam, hogy ki lehet, jobb lesz tőle óvakodni . Voltak mások is privát rendezvényeket szervezők, akikhez sorolhatók a nagy reklamálók is. Alig várták, hogy meghívjanak, nem győztük az ilyen rendezvényekre való meghívásokat hárítani. Arról is lehetne strófát írni, a sok ilyen-olyan játék, kvíz, amit a tagok kezdeményeztek, amik szintén személyes megállapodásokon , minimum privát telefonos megbeszéléseken alapultak. A cégnek kellett biztosítani a plusz ajándék kreditet. Ezekhez mindig ugyancsak bratyizások, személyes kapcsolat kellett, másként nem ment volna. No hagyjuk, nem mi voltunk akik miatt tönkre ment az oldal, hanem a sokféle aljas , rosszindulatú , mint pl. a tiltott tagok, akik mindent megtettek, hogy anarchia legyen. Miután “leereszkedtünk” hozzájuk, alig várták, hogy ártsanak. Ha nem úgy történt, ahogy ők szerették volna, nem azokat moderáltuk, akik nekik nem tetszettek, elkezdték az árulkodást , a támadásokat, a becsmérlést, az aljaskodást, a végén persze az üzemeltető lett a hibás. Sajnos, ide vezetett a “bratyizás”, az ilyen tagokkal, ez igaz, nem néztük meg jól, hogy kivel állunk szóba, ebben hibáztunk, ez tény. Ahogy mondják ha “korpa közé keveredsz, megesznek a disznók” abszolút igaz, mint példa.
Ráadásul , még most is vissza szólok, mert utálom, az igazságtalanságot, az A. féle becsület döngetést, miközben mindenki tudja, amit művel az a hazugság, rágalmazás teteje. Soha nem ilyen aljas emberek világában éltem addig az életem, ezt a világ alját nem ismertem. Ha ezt tudom előre, hogy ez lesz belőle, nem lett volna az oldal, és nem ismerik ezek sem egymást soha.
Szelavi, ez van, de nem az vagyok, aki annyiban hagyja. De az már más történet lesz.
Be kell jelentkezni a válaszadáshoz
PadreEmeritus
2019-07-11 04:40
Ez a szedett vedett banda a párját ritkítja az egész világon!!! A szappanoperák hozzájuk képest esti mese apácáknak!!!:):):)
Csak nyugodjatok le a 3,14csába az éves egy hetes nyaralás már a végéhez közeledik és újból olvashatjátok egy mitomán naplóját!!!
Én is nagy érdeklődéssel várom az élménybeszámolót!!!!:):):):):)"

SurpriseBarbie 2019.07.11. 06:56:02

Szép jó reggelt :))
Megint megkezdődött odaát a bizonygatás?:))))))Miért is barátkozott a tagokkal...én még egy társkerin, sem közösségi oldalon nem tapasztaltam, hogy az üzemeltető ilyen szinten áll le a tagsággal mint a friilóvén, és főleg nem, hogy belefolyik minden tag életébe.Bármelyik netes szolgáltató oldalon, van support ahol segítenek, vannak adminok, moderátorok..akik pártatlanul igyekeznek rendet tartani..de sehol, nem írtak naplót, sehol nem posztoltak az üzenő falra, nem olvasták leveleket,és nem üzengetnek a tagoknak.Ez nonszensz, ilyet csakis a friiló üzemeltetés csinált.Igen voltak összejövetelek más oldalon is, de nem az üzemeltető szervezte , sőt tudok olyat ahol meghívták őket, de tök korrektül közölték , nem mennek épp azért , mert nem akartak semmi feszültséget a tagok közt emiatt, ők adtak egy szolgáltatást ,a tagok fizettek érte , semmi más közös dolog nincs, és így van ez jól..
Persze most megkapom buta Diácska,ezt nem tudhatja..pedig tudom, sőt ! :))))))))) De majd meglátjuk ki a buta..ha egyszer odakerülünk már ;)
Addig csak hülyitse a mama a két hű csatlósát, még mindig hisznek neki..

Sitteském, te hol is voltál nyaralni??Az albi kertjében a paraván mögött ??:))))))) Jó hogy vetted a paravánt, mert a szomszédok ott okádnának ha látnák a szottyadt " habtestedet" sütkérezni.:)))))

Ma lesz egy jó napom megint, megyünk az ügyvédhez , jókat fogunk nevetgélni, szép kis paksamétája van már neki ;)

Vezek Elek 2019.07.11. 07:14:26

Hááát ezen behaltam!!! Szó szerint kiköptem a kávémat.... ezt a skizofrén vq-t!!!!!

"De ha jól tudom, más cégek is összejönnek a beosztottjaikkal, hétvégi szervezéseikben, csapatépítésnek hívják, és senki nem kifogásolja, hogy a főnökök bratyiznak a beosztottakkal"

Má meg a főnökünk volt, meg csapatépitett!!!! Igaz, itt nem a "főnök" fizetett, hanem a csapat, de rendesen, amiből ő vigan megélt. És azt képzelte a szenilis vq., hogy annak, aki fizet, nincs semmihez joga, csak beállni a sorba és bólogatni. Ha szólni mertél, kitiltott, ha észrevételed volt, kitiltott, a végén ha már csak beléptél az oldalára, kitiltott. Bezzeg a pénzed az jó volt évekig. Isten bizony, ez a söpredék nem normális!!!!! Miért nem záratja már be valaki a diliházba???? Miért kell egy ilyen őrűltnek hagyni, hogy teleokádja az állatságaival az étert? Nem igaz, hogy nincs egy ember a közelében, aki leállitsa!!! Szánalmas szarkupac!

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.11. 07:27:30

@Vezek Elek: és most már nyíltan, szemrebbenés nélkül használja avezető társkereső oldalt a saját sérelmeinek, faszságainak a közlésére.
teljesen idióta, nem tudja a pofáját befogni.
egy nulla, halott oldal, csak két három primitív ordítozik magányosan, körbenyalják egymás valagát.
szégyen ez a vénasszony, és szégyen a börtönviselt barátja.
kúrni nem tudnak, ezért isznak, hőbörögnek, néha bepisálnak:):):):):):):)

öblös, térgycsapkodós, hátonpergős bruhahahahahahaha:):):):):)

a sittes befizetett egy 10 napos "kumla by night" túrát, teljes ellátással:):):):):):)
mert telik rá:):):):):):):):):):):):)

Vezek Elek 2019.07.11. 07:48:44

@Kálmán Barna Mikorka: Kár ezt tovább ragozni! Leirtunk mindent róluk! Egyszerű netszennyek. :))

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.11. 08:07:06

és tolja, csak tolja!! és már nem szomjas!!!
"Amanda
2019-07-11 07:59

A feljelentés nem a free gyakorlatáról szól, hanem arról, hogy azonosított személyekkel kapcsolatban tömény rágalmazás, becsmérlés,, minősítés megy lassan két éve , azóta már azonosított ismert tagoktól. Nem érdekli a bíróságot, hogy mi volt az a free oldalán, ott kik és mit műveltek, erre volt ott a szabályzat. Ennyi és semmi több."

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.11. 08:10:42

a saját jogán doktorözvegyet pontosan e mondata miatt fogják megszopatni:
"... azonosított személyekkel kapcsolatban tömény rágalmazás, becsmérlés,, minősítés megy lassan két éve , azóta már azonosított ismert tagoktól. "

én szóltam előre!!!!!
sásdiné vs. optikus
sásdiné vs. lárika
sásdiné vs. enver
sásdiné vs. dija
sásdiné vs. voltam

ott fog lógni a cella mélyén a nagy vasgolyó végén!!!!:):):):):):):):):):):)
dr. monte kristófné:):):):):):):):)

Vezek Elek 2019.07.11. 08:11:12

@Kálmán Barna Mikorka: Lehet, hogy a biróságot nem érdekli, engem meg igen... pláne azok után, ami itt van oldalon, meg mentve, fotózva, a felhőbe fellőve... stb. :D :D :D :D

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.11. 08:27:31

@Vezek Elek: már én is csak a felhőbe lövök!!!:):):):):):):):):):)

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.11. 08:30:43

..pedig a közpunci mennyire szeretett itt keveredni!!:):):):):):)
aztán ott.....
aztán ott meg nem keveredtek vele!!
ahogy a művelt orosz ( és saját jogán özvegy köpönyegosztogató doktorné IS) mondja: szelavííí!!!:):):):):):)

"Blablabla
2019-07-11 08:25

50-60 felett már lenni kellene annyi eszének egy embernek, hogy feldolgozza, ha valami nem úgy van, ahogy akarja!
Érte a túloldaliakat nagyobb tragédia is annál, minthogy valaha ki lettek tiltva a freeről, vagy nem nekik adtak igazat!
Én sem tartom jónak még most se, hogy a “főni” szóbaállt a tagsággal, de éppen ez adta az oldal varázsát.
Nagyon sokat fog az szenvedni, aki azt hiszi, hogy minden más hibája.
Ildikó! Szerintem ne magyarázkodj nekik! Értsd meg, ők így érzik jól magukat, egy olyan közegben, ahol nem megy más, csak a veszekedés, a viszálykeltés, a mások pocskondiázàsa. Örülj neki, hogy te itt vagy, ők meg ott, és nem kell az ilyenekkel keveredni."

Vezek Elek 2019.07.11. 08:38:04

@Kálmán Barna Mikorka: Nemcsak keveredni, de mocskolódni, viszálykeleteni, pocskondiázni... Itt van az is az oldalon, nem kell messzire menni, nemrég másolta be az aha a blogjára.
Hiába na, szeretnek ezek szopni, meg égni!!! :)))))))))))))))))
(megjegyzem, még jó, hogy nem olvas bennünket a köpönyegforgató közpina... mi lenne, ha olvasna??? :)))))))))))

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.11. 08:59:10

@Vezek Elek: "Örülj neki, hogy te itt vagy, ők meg ott, és nem kell az ilyenekkel keveredni."

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Vezek Elek 2019.07.11. 09:27:14

@Kálmán Barna Mikorka: Hát ennek bizony örülök. Habár sohasem szerettem a köpönyegforgató, börtöntöltelék, hazug szarháziakat, így nehéz lenne elképzelni, hogy ilyenekkel keveredjek. :))))

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.11. 11:19:40

@Vezek Elek: felvettem a nagy suskát, és megvettem a vonatjegyeket, első osztályra, agárdig jók vagyunk. még két meccs ma, és megvan a visszaút is!!!!
szurkozzatok nekem!!!
:):):):):):)

Vezek Elek 2019.07.11. 11:28:48

@Kálmán Barna Mikorka: Veled vagyok, teljes mellszélességgel!!! :)))))

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.11. 11:33:48

@Vezek Elek: akkor kis türelmet, rámegyek a 3 jegy árára!!! ma is van EL forduló!!!!:):):):)

Vezek Elek 2019.07.11. 11:42:32

@Kálmán Barna Mikorka: ok... és mit fogunk (csinálni) Agárdon? :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.11. 11:50:51

@Vezek Elek: olyan zőccségeket kérdezel, azt csináljuk,mint mindenki más, napfény, parton hentergés, és a nap 24 órájában agárdunk!!!!

Voltam 2019.07.11. 17:36:22

:)

Csak megemlítem, hogy nyírségi katonatársam szerint:
"Az agárd kutya az elmegyen a nyúl után. ......... Koma, engem ne okíts!"

:)

dr.ahalan 2019.07.11. 22:38:22

Megjöttem! :)
Ma nem írok rendes naplót, majd holnap. Fáradt vagyok. :)))
Látom a vén bőregér adott a becsületének rendesen, hát mi mennyiséget összehazudozott már megint? :)))
No sebaj, majd szépen kifejtem én az igazság bimbóit, lassan de biztosan araszolunk felfelé a keresőlistán, hamarosan minden mocska, piszka, hazugsága kiterül az egész világ előtt. Még az ük-ük-ük unokái is látni fogják a jó nagyi hatalmas szemétdombját. Biztosan tetszeni fog nekik a sok kurvázás, prolizás, no meg a barátai náci kiszólásai! :)))
Szóval holnap este már rendes, AHALAN-napló jön, nyaralás-élményekkel, és ide is kikerekítem a történetet az első free-buliról, ami nem szólt másról, mint a felhasználók lehúzásáról. Igen, bele akart keverni... Naná, hogy kihátráltam belőle. :))) Attól kezdve szerveztünk saját free-s bulikat. :)))
És "CSUDIKLASSZ" hetem volt. :)))

dr.ahalan 2019.07.12. 00:29:23

És leskel, és itt van éjjel és nappal!

Amanda
2019-07-11 23:01
Ajjaj, kezdődik, meg se jött, vagy mégis megérkezett az “igazmondó juhász ” ? de már hazudozik,, mert akkor nem lett megtartva frees buli, pontosan miatta, mert átvert mindenkit aki szervezésben részt vett volna, inkább le lett mondva . Kb. ennyire igaz minden amiket állít, csak kitalációk, mert soha semmi komolyabb frees buli nem volt ahol vele egy levegőt szívtunk volna.. Hiszen tiltott is volt abban az időszakban, amikor egyáltalán volt valami szervezésben. Majd kíváncsian várom az újabb fantazmagóriáit, amiket bizonyítania is kell, kíváncsi leszek a dátumokra is.. No, de várjuk meg a végét mire képes ha valaki lesüllyedt a saját pöcegödrébe, hajrá. Kell a cirkusz a népnek, nálunk meg a perhez minden anyag.
Természetesen hitelesen be kell neki mindent bizonyítani, aki személyes neveket, cégadatokra hivatkozva becsmérel, bűnözőnek, erkölcstelen életűnek nevez, az első amit a bíróság kér, hogy produkálja a hiteles bizonyítékot, ami alapján állít bárkiről bármi, .mert különben drága fantazmagória lesz neki.

Bizonyítani? Mit kell nekem bizonyítani? Csaltál, loptál, hazudsz tizensok éve, mindenki megtudta, a vállalkozásod a világ legalja, piacvezetésről gügyögsz, perrel, börtönnel fenyegetsz becsületes embereket, miközben bűnözőkkel, kurvákkal, alkeszokkal, nácikkal bratyizol. A céged mindig is adócsaló volt, igen... És törvénytelenül leskeltél fiatal szerelmeseket chat-szex közben. Láttam. Más is látta. Csak úgy csorgott a nyálad, alig tudtál elszakadni a monitoromról.... Tele vagyok energiával, sok új ötlettel, és eddig kíméletes voltam, mert sajnáltalak... Kis elveszett nénike voltál. Mára valami netes szörnnyé próbálod kinőni magad azon a semmi, lepusztult portálon... ugye... :))))
A Tomó-Márta tartalmak okán egyetlen mondanivalóm van. Zsolának is sokba fognak kerülni, de az unokáidnak sokkal-sokkal többe. Hát azért már mégse engedjük a bujkáló nácikat... Úgy kézen-közön!
Menjünk bíró elé te admin! Mielőbb! Fogjuk meg a petyerkáinkat, az írásainkat, és pakoljuk ki... :))))
Formáljunk szót, mondjunk igazat!
Mered?
Dehogy mered!
Ugye maradhatunk ennyiben? :)))
Egy gyáva, igazságtól rettegő szar vagy. Egy senki. Tudatlan, műveletlen tuskó, és ha holnaptól csak mukkanni mer a Bigass-Börtitölti kettős rólam... Minden fotó, minden "mitomán" bejegyzés egy ökölcsapás, és egy igaz bejegyzés tőled, rólad, egy szemétség a freelove-ról, egy érdekesség. Bizony! :))))
Finom kis napló lesz ez... :)))
Mellesleg ajánlom figyelmedbe az a dr.AHALAN-t.. Mert ott mondjuk élek. :)))

És hogy korrekt legyek... Ha moderálod, kussoltatod a Bigass-Sittes párost, akkor azokon a napokon nem írok, és nem idézem se őket, se téged...ITT!

És mondom! A fiadat már kinyírtad, egyértelmű... Totál lenulláztad a céget. Menj végre a bíró elé te admin, mert már lassan a vejed szájáig is el fog érni a szar, csak halkan mondom...

Amikor igazam van, akkor nem vagyok gátlásos. :))))

És én veled ellentétben szeretek igazat írni.

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.12. 06:41:33

" Az első amit a bíróság kér, hogy produkálja a hiteles bizonyítékot, ami alapján állít bárkiről bármi...... ( így, bármi)"

szavad ne feledd, bizonyítanod kell
enver eltartott, és kurafi
sziszkó alkoholista
dija cigány
optikus klári rossz cégvezető, és rossz hírű
ahalan hazudik........

hajrá!!!

dr.ahalan 2019.07.12. 08:42:21

@Kálmán Barna Mikorka: Mondjuk én még hazugságot nem írtam le a naplómba, aki ismer, az tudja. :)))

De nézzük csak:

PadreEmeritus
2019-07-12 04:27
Hát meggyütt a lelköm!!!:-))))))) Először is egy hosszú, öblös nagy eget rengető röhögésben törtem ki!!!:):):):):):):) Hát ez jó rövidre sikeredett az éves EGY hetes “nagy” nyaralás, pláne, ha beszámítjuk az utazási időt is a kocsijukkal, a tempójukkal!!!:):):):):) Visítok!!!:):):):):):)

Egy érdekesség: dr.ahalan 2019.07.11. 22:38:22
Megjöttem!

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.12. 09:23:06

"Amanda
2019-07-12 09:03

Gondolom sokan olvasták az éjszakai “bolondlány naplóját”. Tényleg elgurult a gyógyszere, ahelyett, hogy beszámolót tartana az elmúlt heti élményeiről, az olvasóinak, újra csak rágalmaz, nácizik, neki megy az embernek, az aljas stílusában. Fenyeget mindenkit, éppen csak a halott férjem hagyta ki. Természetesen ma újra ügyvéd. A perben mindent kiterítek, az összes Ahalan Nick név alatti termését, vannak hivatalos mentések, ügyvédi felszólítás stb.. aztán majd bizonyítgassa, mire alapozza az agymenését. Mert perelni csak azt lehet, aki, konkrétan megnevezett, azonosított személyeket, cégeket nyilvános oldalon sért. Ha ezt nem teszi, akkor nincs miért perelni. Kimondottan érdekes egy cég ahol egy forint nincs feketén, az, hogy tud adót csalni, ez nekem magas.. Esetleg a mobil társaságok, vagy a bank is csinálhatta, vagy a szerver működtetők, vagy ki és hol? No ezt is majd szépen bizonyíthatja, mert nagyon kíváncsiak leszünk erre is. Több no comment, nem ér annyit, hogy napi 5-10 percen túl foglalkozzak vele.."

AKKOR INDÍTOM AZ ÓRÁT, MERT......
"..nem ér annyit, hogy napi 5-10 percen túl foglalkozzak vele.."

dr.ahalan 2019.07.12. 09:44:50

@Kálmán Barna Mikorka: Hát ezt is le merte írni! :)))) Az a gond, hogy ezerrel termeli a szemétségeket ez a saját jogán ketyere. Képtelenség mindenre referálni, de azért ahogy a Bigass is írja folyamatosan, a tények makacs dolgok, a számok magukért beszélnek. :))) Sok tízezer tag, és alig valamicske bevallott nettó árbevétel? Mára meg már adatot se szolgáltat a piacvezető, hatalmas gigacég? Hát hogy van ez? Kétezredik lóláb, ugye... :)))) Oszt sehogy nem akaródzik a nylonhajasnak a bíró elé állni, csak öklendezi a mocskot azon a bűzlő, maradék carhalmon világba... Tény? Tény. És valóban makacs dolog. :))))

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.12. 11:25:26

NEHOGY MÁR ELSIKKADJON A MAI NAP OKOSSÁGA, BÖLCSESSÉGE, A SAJÁT JOGÁN ELÖL DOKTOR GYÓGYSZERÉSZ ÚJABB REMEKE:

".. Kösse fel a grabancát, aki magából indul ki és azt hiszi valaki, hogy szórakozhat bárkivel és kedvére rágalmazhat. "

öblös, hátonpörgős, térgycsabkodós vonyítós röhögés!!!
hogy kaphatott ez a doktor ( önerőből!!) 8 osztályos végbizonyítványt??????

remélem a másik diplomás, a svéd banki híró, elmagyarázza a vénasszonynak a grabanc, a gatyakorc, vagy csak a gatya szavak jelentését, tartalmát.
és ez a primitív mer bárkit is meg- ill. leszólni.

suttyó ildy:):):):):)

Vezek Elek 2019.07.12. 22:10:17

Na sziasztok! Üdv Aha! :)
Hazaértem az unokázásból, ettek az állatok (Sára és a halak.... asszem most épp 20-an vannak:))) én most vacsorázom.... elővettem a melegszendvicssütőm és nyomom be a szenyákat. :))))

A vq megmondta, hogy kibirja, hogy nem ir többet, és kibirta... már csakazértis!!!!! Igaz, napközben többször kapott infarktust, és nagyon nehéz napja volt, de nem akart mégegyszer segget csinálni ilyen nyilvánosan a szájából. Persze itt azért mi tudjuk, hogy folyamatosan ezt csinálja, hazudik, megmásit, rágalmaz, fenyeget és persze tobzódik ha kell, ha nem... a kutya sem kiváncsi rá. :)))

dr.ahalan 2019.07.12. 23:29:50

@Vezek Elek: Szia! :)
Na majd most nem fogja kibírni! Lefogadom! :)))

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.15. 06:27:14

na, megérkezett a diplomás impotens fogatlan bozgor, a bőregér kitartottja:):):):):):):):):):):)
a legnagyobb testnedv!!:):):)

dr.ahalan 2019.07.16. 02:01:50

@mikádó666: Anyád mondjuk jobban járt volna, ha leszopja a kommunista apádat. Nem szült volna ilyen világalja retket, ilyen bűnöző férget a világra, ugye. :))) írni, olvasni nem tanultál meg, bűnöző voltál egész életedben, abból is a legpitlákabb fajta, se se írni, se olvasni nem tanultál meg soha. Humorod nulla, megvénültél, a farkad már régen nem áll fel, segélyekből, börtönpénzből élősködtél mindig... Nincs hazád, nincs vagyonod, nincs stílusod, a rálátásod a világra kevesebb, mint egy egy négyzetméteres pocsolyára a mindkét szemére vak kacsának... Te szerencsétlen! Miért bolyongasz te voltaképpen a privát szférámban? Mitől lettéi ilyen Aha-beteg? Nem kellene kezeltetned magad? Most komolyan... Nem jó ez neked! Hidd meg nekem! A közelembe se jöhetsz! Kár rajtam csámcsognod vén tottyadt fószer! Sokkal nagyobb potentátok is feladták. Vagy belehaltak egyszerűen... Kell ez neked, vén rút majom? Tényleg? :)))
süti beállítások módosítása